Trajecten
Aangezien we uitgaan van flexibiliteit en zonder 'muren' willen denken zijn er altijd mogelijkheden die niet onder onderstaande trajecten vallen.
Aangezien we uitgaan van flexibiliteit en zonder 'muren' willen denken zijn er altijd mogelijkheden die niet onder onderstaande trajecten vallen.
De leerkracht komt bij de leerling thuis. We zoeken naar ingangen om weer tot leren te komen en perspectief te bieden. In overleg komt de leerkracht maximaal 2x per week 60 minuten. Dit kan ook via digitaal onderwijs. Indien haalbaar kunnen er huiswerkplanningen worden gemaakt.
De leerkracht komt naar de dagbesteding waar de leerling verblijft. We zoeken naar ingangen om weer tot leren te komen en perspectief te bieden. We werken met verschillende instellingen samen.
Leerlingen die op de wachtlijst staan voor de opname bij LUMC-Curium kunnen thuis onderwijs krijgen of op een andere locatie. De leerkracht (vanuit de SzM) en educatief therapeut (vanuit Curium) bereiden samen de leerling voor op de opname. De leerkracht onderzoekt de cognitieve ontwikkeling en hoe de leerling leert 'leren'. Vanuit Curium bezoekt de educatief therapeut de leerling. Zij draagt zorg voor de sociaal-emotionele ontwikkeling.